본문 바로가기
Life/Foods

[LA][한인타운][맛집] 늦은 밤 맥주땡길때 OB Beer!

by 푸민 2015. 10. 3.
반응형


안녕하세요 푸민입니다.

저녁 11시.. 늦은 밤.

맥주 한잔이 생각나는날!

OB 비어에 가보세요!

Hello, This is Fumin.

At 11:00 PM.. night.

Thinking about beer!

Can go OB beer!


순대볶음! ㅋㅋㅋㅋ

살짝 소주 안주지만 ㅋㅋ

맥주와도 잘어울립니다!

This is pan fried soondea!

I think, It's good combination soondea with soju.

But with beer is also good!


호프집 안주치고 굉장히 맛있는 순대볶음 ㅋㅋㅋㅋ

안주 먹으러도 올수 있을것 같아요 ㅋㅋ

And It's delicious!

If you wanna eat soondea, you can come here!


닭날개입니다!!! ㅋㅋㅋ

역시 닭은 맛있어요 ㅋㅋㅋ

제가 안좋아하는 새콤한 맛인데도, 잘먹었어요 ㅋㅋㅋㅋ

This is chicken wings!

Of course wings are delicious!

I hete sour tasty.

And wing's tasty is little sour, but I ate well!


맥주 땡기는 밤에 한번 가보세요들!


[사진을 클릭하면 지도로 이동합니다]


반응형

댓글