본문 바로가기
Life/Foods

[산타바바라][맛집] 훗 금강산도 식후경! Los Agaves! Santa Barbara

by 푸민 2015. 10. 6.
반응형


안녕하세요 푸민입니다.

이번에는 산타바바라 맛집을 포스팅했는데요! ㅋㅋㅋ

물론 옐프 검색을 통해서 갑니다!

산타바바라 옐프 1위 맛집! Los Agaves!

Hello, This is Fumin.

I'm posting for good restaurant!

Of course This restaurant is best in Santa Barbara on Yelp!


역시 멕시칸 음식점에서 빠질수 없는 나쵸!!

소스가 정말 다양하게 있더라구요 ㅋㅋㅋ

뒤에서 줄서있는 사람 무시하며 종류별로 다 퍼왔습니다 ㅎㅎ

Of course Maxican food is always with Nacho!

And there are many kinds of sauce.

I just ignore what people are waiting behind me and got it by type!


이것은 퀘사디아!!

진짜 타코벨에서 먹는게 아니라 리얼 퀘사디아!!! ㅋㅋㅋㅋㅋ

맛있습니당!!!

This is Quesadilla!

This is not Toca Bell! Real Quesadilla!

Delicious!!


특히 비프로 시켰는데 ㅋㅋㅋㅋ

소고기와 치즈 듬뿍의 만남은... 최고!

Especially We ordered beef.

Beef with cheese are really good combination!


나쵸와 퀘사디아!

Nacho and Quesadilla!


이거슨!! 브리또!

특이하게 밥을 따로 주네용? ㅋㅋㅋ

마요네즈로 만든 소스에 안에는 아보카도와 치즈등 각종 야채들이!!

밥이랑 같이 먹으면 정말정말 맛있어요! ㅋㅋㅋㅋ

This is Burrito!

Oh? Rice and Burrito are each.

Inside, avocado, many kinds of cheese and vegetables with mayo sauce!

With rice is really delicious!


이건 난입니다!

왜 필요한가하면?

This is naan!

Why it needs.


바로 이것! 여기 스페셜 메뉴입니다!

몰카제테스!? 발음이 어렵당 ㅠㅠ

난을 이거랑 같이 먹어요!

저희는 새우를 넣어달라고 주문했는데요 ㅋㅋ

진짜 너무 맛있당 ㅋㅋㅋㅋ

This one! This is special menu in Los Agaves!

Molcajetes! I'm not sure what I read.

Naan with this is very good!!

We ordered it with shrimp.

Wow.. Awesome!


브리또와 스프!

Burrito and Molcajetes!


풀샷!!

Full Shoot!


진짜 산타바바라 오면 꼭 또 가고 싶은곳입니다 ㅎㅎ


[사진을 클릭하면 지도로 이동합니다]


반응형

댓글