본문 바로가기
Life/Foods

[LA][한인타운][맛집] 삼겹살로 승부한다! 팔색삼겹살!

by 푸민 2015. 10. 4.
반응형


안녕하세요 푸민입니다.

한국에서 알던분이 미국 대학원에 입학하게 되어 LA에 왔는데 같이 만나서 식사를 했어요!

주위에서 강력하게 추천하는 팔색삼겹살을 먹으러 갔습니다 ㅋㅋ

Hello, This is Fumin.

My korean friend came here in LA. Because He is goinig to go to graduate school.

So I was considering about where we go. My coworker recommended Eight Korean BBQ!


신나게 먹고 얘기하느라 사진을 많이 못찍었네요 ㅠㅠㅠ

일단 삼겹살이 8동가리가 나옵니다 ㅋㅋ

직원분이 구워주고 잘라주는데요 ㅋㅋ 너무 편하고 좋았어요 ㅋㅋㅋ

I was really enjoying for eatting... so I didn't take pictures well.

There are eight tasty BBQ! Each tasty is really good!!!

And server cooked it! haha cool~


이곳의 또한가지 장점!

불이 두개가 있는데 하나는 고기용 하나는 된장찌개용 ㅋㅋㅋㅋ

된장찌개가 제대로입니다!!

이거랑 밥만 먹어도 맛있을듯해요!

One more strong point in here.

There are couple of fire, A one is for meats, another one is for Soybean Paste Stew!

It's really good!



캬~

보이십니까??

행복하십니까?? ㅋㅋㅋㅋ

Cool!!!!

Can you see??

Are you guys happy?? hahaha



나쁘지 않은 가격에 맛도 최고네용!!

3명이서 먹으면 딱좋음 ㅋㅋㅋㅋ


[사진을 클릭하면 지도로 이동합니다]


반응형

댓글