본문 바로가기
Life/Foods

[Hollywood][맛집] 타이타운에 있는 타이 맛집! Blue Palms!

by 푸민 2015. 10. 18.
반응형


안녕하세요 푸민입니다.
헐리웃쪽에 타이타운이 있다는 소식을 들었습니다!
옛날에 태국가서 먹은 타이음식이 너무 맛없었어서 여태 싫어 했는데...
우리 멤버들의 격려로 다시금 가봤습니다.
Hello, This is Fumin.
I heard about where Thai town is in Hollywood.
Before I ate Thai food in Thailand. But It was terrible.
So I hate Thai food.
My  friends said, "You went to wrong restaurant. Thai foods are really good."

I tried!

여기가 헐리웃에 위치한 타이타운에서 제일 옐프평이 좋은곳!

Blue Palms!

This restaurant is best Thai restaurant in Thai town on yelp.


메뉴판 입니다.

가격은 착한듯 해요 ㅋㅋㅋ

This is menu board.

The prices were cheap!


접시 깔끔하다!!

It's clean!


내부 풍경입니다 ㅋㅋㅋ

뭔가 퓨전인듯한 느낌

This is inside picture.

I felt fusion style!


볶음밥!!

이건 대박 인정!

태국 볶음밥은 맛있네요 ㅋㅋㅋㅋ

This is fried rice!

I agree.

Thai fried rice is really delicious!


요건 태국카레라고 하더라구요!

근데 저는 좀... 향신료가 쌨어요.

같이 온 분들은 잘들 먹드라구요 ㅋㅋㅋ

This is Thai curry!

I felt, It's strong spicy.

But, my friends ate well.


팟타이!! 그유명한 타이음식!

이것도 인정!

맛있네요 ㅋㅋㅋㅋ

This is padthai!

It's really famous thai food!

I agree, It's delicious!


ㅋㅋㅋ 배고파서 1차 풀샷! ㅋㅋㅋㅋ

먹쟈!!

We were really hungry.

So after taking a picture, ate!!!!


요건 무슨 면입니다 ㅋㅋㅋ

향신료가 쌔서 전 많이 안먹었어요 ㅋㅋㅋ

This is Something noodle.

It's strong spicy!


여기 오면 꼭 먹어보라던 무슨 튀김 ㅋㅋㅋ

맛잇어용 ㅋㅋㅋ 싸고 하나 시켜드세요 ㅋㅋㅋ

This is fried somthing...

It's delicious!! and cheap!


마지막으로 ㅋㅋㅋ 남은 맥주를 위해서 소고기 하나더 시킴 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

4명이서 진짜 잘먹는다 ㅋㅋㅋ 메뉴만 6개에 5000cc 맥주 ㅋㅋㅋㅋ


[사진을 클릭하면 지도로 이동합니다]


반응형

댓글