본문 바로가기
Life/Foods

[헐리우드][맛집] 와플이랑 치킨을 같이?!? Roscoe's Chicken!

by 푸민 2015. 9. 17.
반응형


안녕하세요 푸민입니다!

이번주 토요일 맛집은 바로 로스코스 키친!

이 근처에서 굉장히 유명한 곳인가봐요 ㅋㅋ

두세군데가 있는 걸로 아는데, 저희가 간곳은 헐리웃에 있는 곳입니다!

Hello, This is Fumin.

This Saturday's restaurant is Roscoe's Chicken!

This restaurant is very famous in LA.

I think, the restaurant are three near my home.

We went the restaurant in Hollywood.


역시나 줄이 있네요 ㅋㅋㅋ

이제는 당연하게 느껴집니다 ㅋㅋㅋ

Of course waiting line. hahaha

Now It's normal, I feel.


메뉴판입니다!

매우 뭔가 많이 써져있는데 ㅋㅋㅋㅋ

그냥 메인메뉴인 와플과 치킨 3가지 종류 시켰습니다 ㅋㅋㅋ

This is Menu board.

There are many kinds of menu, but we just ordered main menu. haha


뭔가 흑인이 엄청 많은 이곳 ㅋㅋㅋ

흑인 친구도 사겨보고 싶네용 ㅋㅋㅋ

There are many black people.

I wanna make a black friends!


이집 간판입니다.

와플위에 닭이 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

This is the restaurant's sign.

Chicken on the waffle!


와플 소스는 3가지!

딸기맛, 블루베리맛, 허니버터맛!

There are three kinds of source for with waffle.

Straw berry, Blue berry and Honey butter.


치킨에 맥주가 빠질수 있나요??

당연히 없죠 ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

I can imagine Chicken without Beer. lol


메뉴가 하나씩 나옵니다!!

처음으로 온 감자튀김 ㅋㅋㅋ

여기는 어딜가도 감자튀김을 파는것 같아요 ㅋㅋㅋ

Menu is coming!!

First one is French fried.

I think, restaurants always have French fried in the US. hahaha


와플이다!! ㅋㅋㅋ

꿀이랑 위에 크림치즈랑 같이 나오네요 ㅋㅋㅋㅋ

정말 거부할수 없는 맛이다 ㅋㅋㅋ

This is waffle!!

With honey and cream cheese.

Wow You can't be refused.


치킨! ㅋㅋㅋㅋ

우리나라 통닭같이 나와요!

진짜 맛있넹 ㅋㅋㅋㅋ

This is chicken!!

The chicken is like Korean whole chicken!

Really delicious.


여기도 와플과 치킨

Here also waffle and chicken.


이거슨!>!?!?!?

까르보나라 키친인가 ㅋㅋㅋㅋ

되게 특이한 키친입니다!

우리가 이걸 시킨지도 몰랐음 ㅋㅋㅋㅋㅋ

근데 맛있어요!!

What!?

I think, this is carbonara chicken!

It's so special!

We didn't know that we ordered. hahaha

But it's really delicious!


마지막으로 풀샷입니다!

3명이서 먹었어요 ㅋㅋㅋ

배가 빵빵!!

오늘도 만족!!!

LA의 모든 맛집을 다 가볼테야


[사진을 클릭하면 지도로 이동합니다]


반응형

댓글