본문 바로가기
Life/Foods

[LA][한인타운][맛집] LA에서 육회 먹기!!! 우국!

by 푸민 2015. 9. 11.
반응형


안녕하세요 푸민입니다.

미국와서 육회를 한번도 먹어본적이 없어요!!!

그래서 친구들과 탐색!

그리고 찾은곳 우국으로 ㄱㄱ씽!

Hello, This is Fumin.

I've never eaten raw beef in LA.

So I looked for raw beef and found it!

Let's go to Oo kook!


쫜!

프라임 육회!

가격은 한국돈으로 2만 8천원??

후덜덜

Huh.

Raw beef price is $25.99.

Oh It's expensive. TT


나왔습니다!!!

양이 역시나 많다!

미국은 비싸고 양많다!

Comming it!

Oh It's a lot!

I think, foods are always a lot in LA. haha


위에 노른자가 먹음직스러워보이네요 ㅋㅋㅋㅋㅋ

역히 육회엔 노른자!

Wow look so delicious!

Of course, raw beef is always with Egg yolk.


오 직원분이 썪어주십니다!!

노른자를 과감하게 깨주시네요 ㅋㅋㅋ

빠뤼타임!

Oh. a server mixed it.

She broke Egg yolk. haha

Party Time!


배도 같이 올려서

With pear!


쫜 이제 먹으면 되신답니다 ㅋㅋㅋㅋ

맛깔나요!

육회다 육회!

Oh just finished mixing!

We can eat now. haha

It's delicious!!


서울과 같이 흰쏘스에 버물려져있네요 ㅋㅋㅋ

아실랑가 모르지만 제 고향인 부산에서는 빨간 쏘스에 많이 버무리는데요.

진짜 최고임. 빨간소스라고 절대 초장같은거 아닙니당.

아마도 육회지존도 빨간소스 였던걸로 기억이 나네요.

The raw beef is like seoul raw beef.

Because there is sesami source.

My home town Busan, there is red source.

I think, raw beef with red source is best!


미국에서도 육회를 먹을수 있다니 ㅋㅋㅋㅋ

역시 여긴 서울시 LA구 였어 ㅋㅋㅋㅋㅋ

hahaha

I ate it, raw beef.

I guese, here is in korea hahaha


[사진을 클릭하면 지도로 이동합니다]


반응형

댓글