본문 바로가기
Life/Foods

[샌디에고][맛집] 와 대박 브리또! Lucha Libre Taco!

by 푸민 2015. 9. 11.
반응형


안녕하세요 푸민입니다.

샌디에고! 필스 바비큐에 이어서 이번에는 브리또입니다!

Hello, This is Fumin.

San Diego! This is Burrito!!

I heard, There is very famous ​Burrito in there.


밤 7시쯤이었던거 같은데...

줄이 있었어요 ㄷㄷㄷㄷ 엄청난데;;

We went there at 7pm.

But there is long waiting line. lol


테이블도 꽉꽉차있네용.

Also Tables are full.


나쵸!

소스 종류가 디게 많아요 ㅋㅋㅋㅋ

뭔지 모름 다 맛있음 ㅋㅋㅋ

Nacho!

There are many kinds of source!

I don't know well. just felt delicious.


아이가 브리또!!!!!

일단 큼지막해서 좋음!!! ㅋㅋㅋ

This is ​the Burrito!!!!!!!!

It's big!



반으로 갈랐습니다 ㅋㅋㅋ

억 대박!

안에 든 내용물이 소고기 + 새우 + 치즈 + 크림파스타 소스

그리고 진짜 대박은!?!?

Cut it!

Oh my...

Inside, there are beef, shrimp, cheese and cream pasta source.

And!!!


프렌치 프라이가 들어가있습니다!!!!!

오마이갓!

저 브리또 많이 먹어보진 않았는데.

이건 진짜 대박이네요

어케 감자튀김을 넣을 생각을 했을까...?

천재!

There is French Fried!!!!!

Oh my got.

I didn't eat ​Burrito well.

But I know, This is best Burrito.

How did they think about french fried?

  

너무너무 맛있었어요!!! ㅋㅋㅋㅋㅋ


[사진을 클릭하면 지도로 이동합니다]


반응형

댓글